قرص جوشان اپ فیز با طعم کولا

App Fizz Cola Flavor
کاهش اشتها و به دنبال آن عدم دریافت مواد مغذی ،ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز روزانه بدن عوارضی از جمله عدم وزن گیری به خصوص در سنین رشد ، ضعف ،کاهش تمرکز، کاهش سطح انرژی بدن و خستگی، ضعف ایمنی، ضعف عضلات ، تحلیل رفتن پروتئین‌های ضروری بدن و کمبودهای تغذیه ای می شود. قرص جوشان اپ فیز های هلث با دارا بودن زینک ،لیزین و ویتامین های گروه B باعث افزایش اشتها ، تامین مواد مغذی برای حفظ سلامت بدن ، تقویت سیستم ایمنی و افزایش انرژی در کودکان میشود .. طعم مورد استفاده در جوشان اپ فیز برند های هلث طعم کولا و رنگ کارامل است که شباهت بسیاری به نوشابه دارد. به همین علت پذیرفتن قرص جوشان برای کودکان در کنار غذا بسیار آسان‌تر و زودتر رخ خواهد داد.

توضیحات

مشکلات بی اشتهایی

بی اشتهایی اختلالی است که افراد را در سنین و دوره های مختلف سنی وشرایط خاص ممکن است درگیر کند و می تواند منشا جسمی یا روانی داشته باشد.

بی اشتهایی میتواند سو تغذیه و کاهش وزن را به دنبال داشته باشد .

در بیشتر موارد، کاهش اشتها کوتاه مدت است اما اگر طولانی‌تر باشد نیاز به علت یابی و برطرف کردن علت زمینه ای دارد.

بی اشتهایی ممکن است علل زمینه ای از جمله استرس ، عفونت های باکتریایی یا ویروسی ، رفلاکس ، آلرژی ، بهم خوردن تعادل هورمونی داشته باشد یا در نتیجه بیماری ها یا استفاده از داروها و… باشد.

به دنبال کاهش اشتها و کاهش دریافت مواد مغذی افراد و به خصوص کودکان ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن را دریافت نمیکنند و رشد و تکامل ذهنی ،جسمی و عملکرد صحیح کودک تحت تاثیر قرار میگیرد.

در سنین نزدیک بلوغ نیز کم اشتهایی ، کم شدن مصرف غذا و کاهش شدید وزن موجب به تأخیر انداختن سن بلوغ خواهد شد.

یکی از راحت ترین و کم دردسر ترین راه‌ها برای افزایش اشتها مصرف مکمل های اشتها آور مانند قرص جوشان اپ فیز است.

زینک :

زینک نقش بسیار مهمی در فرایند رشد کودکان ایفا میکند حتی مقادیر اندک کمبود آن میتواند در سیر طبیعی رشد و تکامل اختلال ایجاد کند واز طرفی کمبود زینک در کودکان و بزرگسالان میتواند ایجاد بی اشتهایی کند. تغییرات و کاهش در یادگیری، فعالیت و عملکردهای ذهنی حرکتی نیز میتواند به دلیل کمبود زینک باشد.

آمینو اسید لیزین:

آمینو اسید ها پایه ی تشکیل پروتئین های مختلف بدن هستند .آمینو اسید لیزین باعث افزایش جذب کلسیم و استحکام استخوان ها میشود، نقش مهمی در ساخت و حفظ بافت ماهیچه‌ای اسکلتی دارد و سطوح پایین لیزین با کاهش ساخت پروتئین در ارتباط است.

از دیگر اثرات لیزین افزایش انررژی و کاهش ضعف است .

لیزین از آمینواسید های ضروری است که بدن به طور طبیعی آن را نمی سازد و باید از طریق منابع غذایی تامین شود و کمبود آن میتواند باعث کاهش اشتها شود.

ویتامین های خانواده B :

کودکان برای فعالیت به انرژی نیاز دارند و این انرژی از متابولیسم مواد غذایی مثل کربوهیدرات ها و پروتئین ها به دست می آید . یکی از دلایل کمبود انرژی در کودکان بر هم خوردن تعادل ویتامین ها و مواد معدنی است که در فرایند سوخت و ساز بدن یا آزادسازی انرژی ، دخالت دارند. یکی از این گروه های مهم ویتامین های خانواده B به خصوص B1,B6,B12  هستند که هم به عنوان کوفاکتور های آنزیمی عمل میکنند .

 B1  یا تیامین به عملکرد صحیح سیستم عصبی، مغز، ماهیچه ها، قلب، معده و روده کمک می کند و در شکل گیری صحیح شبکه عصبی در کودکان نقش دارد.

 B6  یا پیریدوکسین در ساخت هموگلوبین و تولید پادتن برای پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های مختلف مشارکت دارد.

 B12 برای عملکرد طبیعی مغز و سیستم عصبی بسیار مهم است. همچنین در تشکیل گلبول‌های قرمزو اکسیژن رسانی به بافت های مختلف نقش دارد . متابولیسم اکثر سلول‌های بدن به ویتامین ب۱۲ وابسته است، زیرا این ویتامین در سنتز و ترکیب اسیدهای چرب و تولید انرژی نقش دارد‌.

 ویتامین های گروه B  به طور کلی در سوخت و ساز بدن و تامین انرژی اثر به سزا و قابل توجهی دارند.

 قرص جوشان اپ فیز با فرمولاسیونی متشکل از زینک ، لیزین و ویتامین های گروه B باعث بهبود اشتهای کودکان و تامین مواد مغذی می شود.

عنوان مقدار نیاز روزانه
Vitamin B1 5 mg 1000 %
Vitamin B6 2.5 mg 500 %
Vitamin B12 2 mcg 400 %
Zinc (as Zinc Citrate) 3 mg 100%
L-Lysine (HCL) 150mg  –

ویژگی های مکمل اپ فیز :

  • تقویت وزن گیری نرمال
  • تحریک اشتها
  • افزایش دریافت مواد غذایی
  • بهبود جذب مواد غذایی
  • تقویت رشد و سیستم ایمنی
  • افزایش انرژی
  • در دو طعم کولا و فانتا ؛ از آنجایی که پذیرش مکمل ها و داروها و طعم آنها توسط کودکان یکی از دغدغه های والدین است قرص جوشان اپ فیز به واسطه ی داشتن طعم نوشابه کولا و فانتا مورد علاقه ی کودکان است .
  • فاقد سیپروهپتادین و هرگونه عوارض خواب آلودگی

مشخصات محصول

ترکیبات اپ فیز کولا
ویتامین B1 5mg
ویتامین B6 2.5mg
ویتامین B12 2mcg
زینک 3mg
اسید آمینه لایزین 150mg
مشخصات اختصاصی
نوع محفظه قوطی
تعداد در بسته 20
کد بهداشتی 15392053738043713091
جنسیت مصرف عمومی
گروه جوشان تخصصی
شرکت سازنده دارو سلامت فارمد
کشور سازنده ایران

اطلاعات کاربردی

بروشور محصول

کامنت ها

1 دیدگاه برای قرص جوشان اپ فیز با طعم کولا

  1. سارا

    من برای پسرم استفاده میکنم واقعا بی نظیره ممنونم از شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *