قرص جوشان های ایر

Hi Air
تماس طولانی مدت با آلودگی هوا و دود سیگار می تواند باعث بروز سرفه ، خس خس سینه ، تنگی نفس و به طور کلی مشکلات تنفسی شود. افراد واکنش های مختلفی را نسبت به آلاینده ها نشان می دهند و برخی افراد به خصوص کسانی که بیماری های تنفسی زمینه ای مثل آسم دارند بیشتر تحت تاثیر آلودگی قرار می گیرند. در زمان هایی که آلودگی هوا اوج میگیرد یا برای افرادی که سیگار میکشند یا در معرض دود سیگار قرار دارند استفاده از آنتی اکسیدان ها و عوامل ضدالتهاب میتواند به محافظت از ریه ها کمک کند . مکمل های ایر که به فرم قرص جوشان است با دارا بودن ویتامین هایی مثل ویتامین A,C,E و مینرال هایی مانند زینک ،کلسیم و سلنیوم به خنثی کردن اثرات مخرب آلاینده ها ، محافظت از ریه ها ، بهبود علائم تنگی نفس و تقویت سیستم ایمنی کمک میکند و با طعم پرتقال و نارنگی خود مورد علاقه‌ی همه است .

توضیحات

ویژگی های مکمل قرص جوشان های ایر :

  • محافظت از ریه در برابر آلودگی هوا
  • محافظت از ریه در برابر دود سیگار
  • بهبود علائم آسم و تنگی نفس
  • تقویت سیستم ایمنی
  • تقویت سیستم تنفسی
  • پیشگیری از التهابات ریه
  • راحتی استفاده به واسطه ی فرم جوشان مکمل
  • قابل استفاده در کودکان و بزرگسالان

آلودگی هوا شامل مواد مضر یا سمی در هوای بیرون یا داخل خانه است. حتی اگر بیماری ریوی نداشته باشید روی سلامت شما تاثیر میگذارد.

تنفس آلاینده های هوا می تواند راه های هوایی شما را تحریک کند و ممکن است باعث تنگی نفس، سرفه، خس خس سینه، اپیزودهای آسم و درد قفسه سینه شود. قرار گرفتن در معرض آلودگی هوا شما را در معرض خطر ابتلا به سرطان ریه، حملات قلبی، سکته مغزی و در موارد شدید مرگ زودرس قرار می دهد.

کشیدن سیگار یا قرار گرفتن در معرض دود سیگار نیز همانند آلودگی هوا سلامت ریه ها و راه های تنفسی را تحت تاثیر قرار میدهد و خطر ابتلا به انواع سرطان را افزایش میدهد.

در شرایط آلودگی هوا و همینطور قرار گرفتن در معرض دود سیگار میتوان از اثرات ویتامین ها و مواد معدنی و اثرات آنتی اکسیدانی آنها بهره برد.

مکمل های ایر یک مکمل جوشان تخصصی برای محافظت از سلامت و عملکرد دستگاه تنفسی است که با دارا بودن خواص آنتی اکسیدانی بالا اثرات مخرب آلودگی هوا و  دود سیگار و رادیکال های آزاد را خنثی میکند و به تقویت ریه ها و دستگاه تنفسی و همینطور تقویت سیستم ایمنی کمک میکند.

جدول ترکیبات جوشان های ایر:

نیاز روزانه مقدار عنوان
100% 5000 IU Vitamin A (as beta carotene)
750% 450mg Vitamin C (as ascorbic acid)
1333% 400 IU Vitamin E (as d-alpha tocopherol)
5% 50 mg Calcium (as calcium ascorbate)
100% 15 mg Zinc (as zinc citrate)
143% 100 mcg Selenium (as sodium selenite)

ویتامین A :

ویتامین A ویتامین محلول در چربی و یک آنتی اکسیدان قوی است. ویتامین A نقش حیاتی در حفظ بینایی، عملکرد عصبی، پوست سالم و غیره دارد.این ویتامین سبب تقویت سیستم ایمنی می‌شود و با عملکرد ضد التهابی در پیشگیری از بروز بیماری‌های ریوی و تنفسی نقش موثری ایفا می‌کند.

ویتامین C :

ویتامین C یک ویتامین ضروری است زیرا به طور طبیعی توسط بدن تولید نمی شود اما برای حفظ سلامت اندام های حیاتی ضروری است. مطالعات مختلف به این نتیجه رسیده اند که مصرف منظم مقدار توصیه شده ویتامین C نه تنها می تواند به بهبود عملکرد کلی ریه و دستگاه تنفسی کمک کند، بلکه به بهتر شدن شرایط تنفسی در افراد مبتلا به بیماری های تنفسی مثل آسم ،COPD  و … نیز کمک میکند.

ویتامین E :

مکمل های ویتامین E به فرم آلفا توکوفرول خواص ضدالتهابی دارند. همراه شدن ویتامین سی و ویتامین ای باعث افزایش قدرت دفاعی بدن در برابر آلاینده ها و افزایش اثر آنتی اکسیدانی و تقویت راه های هوایی به خصوص در افراد مبتلا به آسم و بیماری های تنفسی میشود.

زینک:

 زینک یک مینرال ضروری برای عملکرد صحیح بدن است . عملکردهای ضد التهابی، آنتی اکسیدانی، ضد ویروسی و تعدیل کننده سیستم ایمنی را اعمال می کند و واکنش های نامطلوب هورمون ها، سرکوب کننده های ایمنی و سایر داروها را کاهش می دهد. مکمل‌های زینک از تکثیر ویروسی و سیتوکین‌های التهابی جلوگیری می‌کنند. مکمل‌های زینک دارای برخی اثرات درمانی در آسم، COPD، سرطان ریه، COVID-19 و سایر بیماری‌های تنفسی هستند.

سلنیوم:

سلنیوم یک مینرال ضروری با فعالیت آنتی اکسیدانی قوی است. آنتی اکسیدان ها مانند سلنیوم خطر استرس اکسیداتیو را با متعادل نگه داشتن سطح رادیکال‌های آزاد در بدن، کاهش می‌دهند. آن‌ها با خنثی‌سازی رادیکال‌های آزاد اضافی و محافظت از سلول‌ها در برابر آسیب‌های ناشی از استرس اکسیداتیو، تأثیرات مثبت خود را بر سلامتی می‌گذارند. بدن شما قادر به ساخت سلنیوم نیست و باید از طریق رژیم غذایی خود آن را دریافت کنید و برای حفظ سلامت شما حیاتی است .این مینرال به طور گسترده در درمان و پیشگیری از بیماری های تنفسی و محافظت از ریه استفاده می شود.

مشخصات محصول

مشخصات اختصاصی
نوع محفظه قوطی
تعداد در بسته 20
کد بهداشتی 153920624988888990
جنسیت مصرف عمومی
گروه جوشان تخصصی
شرکت سازنده دارو سلامت فارمد
کشور سازنده ایران
ترکیبات های ایر
سلنیوم 100mcg
ویتامین C 450mg
ویتامین E 400IU
ویتامین A 5000IU
کلسیم 50mg
زینک 15mg

اطلاعات کاربردی

بروشور محصول

کامنت ها

4 دیدگاه برای قرص جوشان های ایر

  1. ابراهیم صنعت‌چی

    بخاطر الودگی هوا تو این چندوقت استفادش کردم ی حس سبکی داشتم خوبیش اینه خلط اورم نیست 👌🏻

  2. مژده خرازی

    باسلام منم تازه شروع به استفاده ازش کردم وتأثیر مثبت شو دارم میبینم
    ممنونم از سازنده ش

    • مدیر

      با سپاس از بازخورد شما.

  3. مرتضی

    درود
    من این قرص رو بخاطر سلنیوم و ویتامین سی استفاده میکنم
    بجای کلسیم بهتر نیست به مقادیر سلنیوم یا ویتامین سی افزوده بشه..؟

    • مدیر

      با سلام و درود خدمت شما.
      این محصول برای افرادی که در معرض آلودگی هوا هستند، افرادی که مشکل ریوی دارند و افرادی که دخانیات مصرف میکنند مفید میباشد چرا که در این سه موردی که ذکر شد ، جذب کلسیم در بدن پایین می‌آید و برای تامین دوباره‌ی آن به کلسیم نیاز میباشد؛
      در صورت نیاز روزانه‌ی ویتامین سی و سلنیوم بیشتر میتوانید از قرص‌های جوشان ویتامین سی مانند قرص جوشان ویتامین سی پرتقال خونی با دوز 2000 و یا قرص جوشان ویتامین سی انبه با دوز 1000 همچنین قرص سلنیوم یا سلن پلاس استفاده نمایید.

  4. جهانگیر میلادی

    با سلام ، چرا دیگه تولید نمیکنید ؟ هر داروخانه ای مراجعه کردم حتی داروکده هم نداشت

    • مدیر

      سلام. وقت بخیر. در دست تولید مجدد هست ان شاءالله

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *