شرکت داروسلامت فارمد، های هلث، در بیست و نهمین کنگره بین المللی نورولوژی و الکترو فیزیولوژی بالینی ایران، با هدف معرفی محصولات خود در این حوزه حضور یافت. این کنگره از 4 تا 7 مرداد 1401 در هتل المپیک شهر تهران برگزار گردید.

درباره نورولوژی

نورولوژی و یا مغز و اعصاب یک شاخه پزشکی در حال رشد در علم پزشکی است که در سطح تحقیقات جهانی با سرعت در حال پیشرفت می باشد. اهمیت این حوزه با رشد سریع تکنولوژی و بیماری هایی که در اثر استرس و سبک زندگی در این دوره ایجاد گردیده است بسیار حائز اهمیت می باشد.

در “کنگره بین المللی نورولوژی و الکتروفیزیولوژی بالینی ایران“، تحقیقات و داده های جدید جهت ارتقای دانش و عملکرد پزشکان، محقیقین و متخصصین این حوزه به اشتراک گذاشته می شود.

این کنگره با حضور اساتید، متخصصین مغز و اعصاب و محققین نورولوژی و فیزیولوژی، با ارائه حدود 211 سخنرانی به مدت 74 ساعت و 14 پنل و همچنین 13 کارگاه برگزار گردید.

موضوعات سخنرانی‌ها در کنگره نورولوژی

بیماری هایی مانند ام اس، سرع، و همچنین تشنج و اختلالات خواب در راس موضوعات سخنرانی ها قرار داشتند. همچنین در این کنگره تاثیر ویروس کرونا بر اعصاب افراد نیز در مقالات ارسالی مورد بررسی قرار گرفته بود.

راجب سردرد بیشتر بدانید

سردرد یکی از شایع‌ترین و بیماری‌های مغز و اعصاب است که در صورت طولانی شدن بیش از دو روز بسیار خطرناک بوده و احتمال سکته مغزی را افزایش می دهد. بیماری میگرن نیز از بیماری هایی است که اکثر جوانان آن را تجربه می کنند.

در ایران گزارش های بسیاری از سندرم خواب بیقرار و اختلالات زمان خواب به پزشکان داده می شود. مشکل اختلال خواب از جمله مشکلات رایج می باشد که در این کنگره به این مشکلات نیز پرداخته شد.

جهت آگاهی از تفاوت سردرد و میگرن این مقاله را بخوانید.

جهت آشنایی با روش‌های پیشگیری از میگرن کلیک کنید.

های اسلیپ در کنگره بین‌المللی نورولوژی

شرکت های هلث در این کنگره محصول “های اسلیپ” ، مکمل افزایش کیفیت خواب را برای نخستین بار در سبد محصولات خود رونمایی و معرفی نمود. های اسلیپ با دارا بودن ترکیبات خاص خود موجب کاهش اختلالات خواب و مشکل در خواب به رفتن می شود.

آپاکل در کنگره بین‌المللی نورولوژی

همچنین محصول آپاکل یا همان کلسیم نانوهیدروکسی آپاتیت نیز به متخصصان معرفی گردید.

کاربرد این محصول با توجه به نقش مهم کلسیم در کانال های عصبی و انتقال پیام های عصبی بسیار مهم می باشد. محصول آپاکل با جذب صد درد صدی خود در بیمارانی که مشکلات نورولوژیک دارند مورد تجویز پزشکان می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید