کنگره تخصصی زنان و زایمان ایران با مشارکت این انجمن، متخصصان و شرکت های دارویی فعال به همراه شرکت دارو سلامت فارمد با نشان اختصاری های هلث (hi health) در این حوزه از تاریخ 5 الی 8 خرداد ماه در مرکز همایش‌های رازی برگزار گردید

انجمن متخصصین زنان و زایمان ایران

کنگره تخصصی زنان و زایمان انجمن متخصصین زنان و زایمان ایران(NAGIO) مهمترین گردهمایی در  کنگره تخصصی زنان و زایمان کشور است که با حضور اساتید برجسته برای متخصصین و رزیدنت های رشته  زنان و زایمان به صورت سالیانه برگزار می گردد.

هدف این کنگره آشنایی با آخرین دست‌آوردهای علمی و پزشکی، تبادل دانسته ها و تجارب علمی، ارائه تکنیک های جراحی زنان و درمان ناباروری جهت کمک بیشتر به بیماران است.

انجمن متخصصین زنان و مامایی ایران انجمنی است صنفی، علمی، غیرسیاسی و غیر انتفاعی که در جهت ارتقا سطح علمی متخصصین زنان و مامایی و نازایی کشور فعالیت میکند. این انجمن از سال ۱۳۸۱ به طور رسمی به ثبت رسیده است .

در کنار این رویداد جدیدترین داروها و تجهیزات پزشکی این حوزه نیز معرفی می گردند!

اسپانسرینگ های هلث در کنگره تخصصی زنان و زایمان

در این خصوص شرکت “های هلث” اسپانسر برگزاری کنگره تخصصی زنان و زایمان، با معرفی جدیدترین نسل فولیک اسید برای زنان باردار ، محصول “فولباکس” را جهت آگاهی متخصص زنان معرفی نمود. همچنین جدیدترین نسل آهن با کمترین عوارض ممکن، آهن لیپوزومالفلیپ 20 و فلیپ 30” را در سبد خود داشت.

کنگره تخصصی زنان و زایمان
اسپانسرینگ های هلث در انجمن کنگره تخصصی زنان و زایمان

توضیحاتی که برای محصولات های هلث در کنگره تخصصی زنان و زایمان داده شد به شرح زیر میباشد :

قرص فولباکس

استفاده از ملح گلوکز آمین 5 – MTHF در فرمولاسیون قرص فولباکس Folbox  این امکان را فراهم کرده که به عنوان نسل چهارم و فرم فعال فولیک اسید با پایداری بیشتر، محلولیت در آب بالاتر، فراهمی زیستی بیشتر، به راحتی قابل جذب و در دسترس سلول ها باشد.

کپسول فلیپ® 20

این مکمل با داشتن آهن لیپوزومال دارای جذب و فراهمی زیستی بالا، تحمل پذیری عالی، سبب کمک به تامین آهن مورد نیاز بدن و جلوگیری از فقر آهن می شود. وجود ویتامین ث در این کپسول موجب افزایش جذب آهن می گردد. همچنین فلیپ®20 با دارا بودن ویتامین ب 6 ، ب 12 و فولیک اسید در ساخت گلبول های قرمز خون موثر است .

کپسول فلیپ® 30

این مکمل نیز با داشتن دوز بالاتری از آهن( 30 میلی گرم آهن لیپوزومال و یک میلی گرم فولیک اسید ) در کم خونی های شدیدتر مورد استفاده قرار میگیرد  و فراهمی زیستی و جذب بالایی دارد و عوارض گوارشی آن به واسطه ی لیپوزومال بودن آهن به حداقل رسیده است .

مصرف این دو مکمل (کپسول فلیپ® 20 و کپسول فلیپ® 30) به افراد با جذب ناکافی در نتیجه ی اختلالات گوارشی، زنان در دوران قاعدگی و بارداری، افراد با بیماری های مزمن نظیر کولیت اولسراتیو و افرادی که در نتیجه ی جراحی خون زیادی از دست داده اند، توصیه می شود.

«شما میتوانید از طریق داروخانه آنلاین داروکلاب به صورت مستقیم این 3 محصول بالا را خریداری بفرمایید!»

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید