قرص جوشان زینک پلاس

Zinc Plus
قرص جوشان زینک پلاس های هلث مکملی در جهت تامین زینک و ویتامین سی روزانه بدن است. این دو ترکیب در کنار هم باعث حفظ عملکرد صحیح بدن و متابولیسم سلولی، تقویت سیستم ایمنی، افزایش رشد و استحکام موها و ناخن ها ، تحریک تولید کلاژن و تسریع بهبودی زخم، محافظت از سلول ها در برابر اثر رادیکال های آزاد و کمک به سیستم دفاعی بدن در برابر سرماخوردگی و سایر بیماری های ویروسی میشود. ویتامین ث نیز در افزایش جذب زینک نقش به سزایی دارد. این مکمل که به فرم قرص جوشان و با طعم محبوب انبه است در گروه های سنی مختلف کودکان و بزرگسالان قابل استفاده است.

توضیحات

قرص جوشان زینک پلاس های هلث مکملی در جهت تامین زینک و ویتامین ث روزانه بدن است. این دو ترکیب در کنار هم باعث حفظ عملکرد صحیح بدن و متابولیسم سلولی، تقویت سیستم ایمنی، افزایش رشد و استحکام موها و ناخن ها، تحریک تولید کلاژن و تسریع بهبودی زخم، محافظت از سلول ها در برابر اثر رادیکال های آزاد و کمک به سیستم دفاعی بدن در برابر سرماخوردگی و سایر بیماری های ویروسی میشود. ویتامین ث نیز در افزایش جذب زینک نقش به سزایی دارد. این مکمل که به فرم قرص جوشان و با طعم محبوب انبه است در گروه های سنی مختلف کودکان و بزرگسالان قابل استفاده است.

نقش ویتامین ث و زینک در قرص جوشان زینک پلاس های هلث (hi health)

در قرص جوشان زینک پلاس های هلث(hi health)، ویتامین ث و زینک نقش حیاتی در حمایت از سلامت و تندرستی کلی از جمله سلامت سیستم ایمنی، پوست، مو و ناخن دارد. کمبود این دو ماده مغذی با اختلال در عملکرد ایمنی مرتبط است. بنابراین، اطمینان از داشتن مقدار کافی از این مواد مغذی برای حفظ سلامت کلی بدن  به خصوص در فصل پاییز و زمستان که احتمال ابتلای افراد به بیماری بیشتر است حائز اهمیت میباشد.

این دو ترکیب (ویتامین ث و زینک) اثر آنتی اکسیدانی نیز دارند. آنتی اکسیدان ها برای کمک به بدن ما برای مبارزه با اثرات منفی رادیکال‌های آزاد، که ترکیبات ناپایدار و واکنشی هستند که به سلول های ما آسیب می رسانند، ضروری هستند. این یک عمل متعادل کننده در بدن است، به همین دلیل است که دریافت کافی از این مواد مغذی ضروری در قرص جوشان زینک پلاس های هلث(hi health) برای مبارزه با انواع مختلف رادیکال های آزاد که به طور روزانه در معرض آنها قرار داریم، مهم است و همچنین قرار گرفتن ویتامین ث در کنار زینک باعث افزایش جذب زینک میشود.

برای تامین زینک و ویتامین ث جهت حفظ عملکرد بدن، سیستم ایمنی، سلامت پوست و مو و ناخن میتوانید از مکمل قرص جوشان زینک پلاس ویتامین ث های هلث استفاده کنید که فرم جوشان آن باعث محبوبیت و سهولت مصرف این مکمل شده است.

جدول ترکیبات قرص جوشان زینک پلاس

مقدار در هر وعده ترکیبات
15 میلیگرم زینک
500 میلیگرم ویتامین ث

خواص زینک

زینک در بسیاری از جنبه‌های متابولیسم سلولی نقش دارد. برای فعالیت کاتالیزوری صدها آنزیم مورد نیاز است و در تقویت عملکرد سیستم ایمنی، سنتز پروتئین ها و DNA، بهبود زخم و سیگنال دهی و تقسیم سلولی نقش دارد. زینک همچنین باعث تقویت رشد در دوران کودکی و رشد و نمو جنینی در دوران بارداری میشود.

زینک یکی از مینرالهای مهم در ساختار پروتئین های مو و ناخن است بنابراین مصرف زینک باعث افزایش رشد و استحکام مو و ناخن‌ها میشود و به کاهش ریزش مو کمک میکند.

خواص ویتامین ث

ویتامین ث که به نام اسید ال‌اسکوربیک نیز شناخته می شود، یک ویتامین محلول در آب است که بدن نمیتواند آن را بسازد. این ویتامین به طور طبیعی در برخی غذاها وجود دارد و به عنوان مکمل های غذایی نیز در دسترس است. ویتامین ث برای بیوسنتز کلاژن، ال کارنیتین و انتقال دهنده های عصبی خاص مورد نیاز است.

کلاژن از پروتئین های ساختاری مهم بافت پیوندی است که در بهبود زخم هم نقش مهمی دارد. ویتامین ث به واسطه عملکرد خود یعنی تحریک مهاجرت نوتروفیل‌ها به به محل عفونت به بدن در مقابله با بیماری ها کمک میکند و باعث تقویت سیستم ایمنی میشود. ویتامین ث از آنتی اکسیدان های قوی است.

تولید رادیکال‌های آزاد از دلایل اصلی بروز فرایند پیری بوده و می‌تواند موجب ایجاد بیماری‌های متعدد مانند سرطان، بیماری‌های قلبی و نیز بیماری‌های التهابی چون آرتریت شود. آنتی اکسیدان‌ها همچنین در کاهش آسیب حاصل از مواد شیمیایی سمی و آلاینده مانند دود سیگار نیز تاثیر مثبتی دارند.

ویژگی های قرص جوشان زینک پلاس های هلث

  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • افزایش رشد و استحکام موها و ناخن ها
  • کاهش ریزش مو و تحریک رویش موها
  • محافظت از بدن در برابر رادیکال های آزاد
  • تسریع درمان زخم‌ها و بهبود جای زخم
  • تولید کلاژن جهت ترمیم بافت‌های بدن
  • دارای خاصیت آنتی اکسیدانی
  • سهولت مصرف و دارای طعم محبوب انبه

مشخصات محصول

مشخصات اختصاصی
نوع محفظه قوطی
تعداد در بسته 20
کد بهداشتی 15392088009462033974
جنسیت مصرف عمومی
گروه جوشان
شرکت سازنده دارو سلامت فارمد
کشور سازنده ایران
ترکیبات جوشان زینک پلاس
زینک 15mg
ویتامین C 500mg

اطلاعات کاربردی

بروشور محصول

کامنت ها

1 دیدگاه برای قرص جوشان زینک پلاس

  1. ذاکری

    با سلام ایا نوشته های روی محصول تغییر کرده یا محصول فیک در بازار موجود است

    • مدیر

      با سلام و درود خدمت شما؛
      متن روی برچسب مکمل قرص جوشان زینک پلاس همون متن میباشد و تغییری ایجاد نشده اما از نظر کیفیت برچسب روی مکمل ممکنه مقداری با افت کیفیت مواجه شده باشه که این مشکل از جانب شرکت چاپ هستش که در حال پیگیری میباشد.
      از نظر غیر اصل بودن مکمل هم حتما مکمل رو از داروخانه ها تهیه کنید.
      با سپاس از بازخورد شما.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *